880 Svart 11.April.2004 Link til dette innlegget Svart 11.April.2004 Denne her du tenker på ? http://home.world-online.no/dreggen/ Jepp Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
MB Dreggen Svart 12.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2004 Hei MB Dreggen. Tar denne siden oppigjen, mener å huske at du hadde en hjemmeside der du viste fremgang/motgang i prosjektet ditt. Er denne siden oprativ ennu eller har bare jeg mistet noe?? Så foresten skipet ditt ligge ved Zakken for noen uker siden, fikk nesten en buss i hekken da jeg så båten din og bremset... Så du bør vurdere hvor du legger til så trafikkulykker unngåes :lol: Hva kan jeg si, bmo ?? En sånn uttalelse kvalifiserer nesten til årlig julekort og konfekteske fra meg...... :wink: Vel, siden det blir tungvint så får eg heller spandere en og så tar vi en på akterdekket i slutten av Juni når jeg er tilbake i området Zakken. Det lover jeg Kom om bord for en prat når du ser meg. Ehem.....! Hjemmesiden, ja........ Jeg skal skjerpe meg. Håper på en full oppdatering i løpet av en måneds tid. Gir en liten melding her på Båtplassen når den er klar Pelle Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.