Frivakten Startet 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2008 Denne gangen orker jeg ikke å søke på emnet samt at det kommer alltid nye produkter og erfaringen fra brukere blir vel mer eksakt når man tar hensyn til resultatene etter tid. Har noen gode forslag til produkter for å etter-impregnere seilklær? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Nils Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Eg har nett spraya den eitt år gamle Ronstan-jakka til kona med Kiwi Camp Dry. Jakka har ikkje vore vaska sidan ho er ny. Eg kjem tilbake med erfaringar sidan. Elles har vi erfaring for at det og lønnar seg å etterimpregnere tøyet når det er nytt. Alle ungane våre fekk Skogstadregntøy for tre år sidan: Eldstejenta brukar kleda forsiktig, jakken er ok. Dotter vår i midten skulle på fjelltur når jakka var ny, og var den einaste som vart impregnert før bruk. Denne jakka er den som er absolutt best no. Son vår har brukt jakke og bukse ved rutsjing i jordhaugar og liknande, og han er framleis tørr når han kjem heim, men det skil mykje på at kleda er vatnavvisande på overflata. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Jeg bruker "Fiber Protector" www.fiberprotector.no på MC bukse og jakke. Virker utmerket der. Sitér dette innlegget Link to post
NovaMalin Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 http://www.oslosportslager.no/?page=module...mp;brand=Nikwax Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.