xpen Startet 4.Juli.2008 Del på Facebook Startet 4.Juli.2008 Noen som vet hvor strøm er tilgjengelig i Bergen sentrum havn. Mener jeg ikke har sett strømskap på bryggesiden?!? Og hvor lett er det å få plass i skapene?? Mvh Xpen Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 sist eg sjekka må du ligge på torgutstikkeren.. då skal det være mulig å få fatt på det.. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Dreamer Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 Noen som vet hvor strøm er tilgjengelig i Bergen sentrum havn.Mener jeg ikke har sett strømskap på bryggesiden?!? Og hvor lett er det å få plass i skapene?? Mvh Xpen Det er kun ved Torgutstikkeren (Shetlands-Larsens Brygge) at det er stikkontakter for lystbåter. På Bryggesiden er det kun stikkontakter for større båter. Hvis du finner en ledig plass ved Shetlands-Larsens Brygge, er det gode sjanser for å få adgang til stikkontakt (du velger stikkontakt i betalingsautomaten). Sitér dette innlegget Link to post
bayliner2858 Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 Riktig ja, ved Zakkarisbryggen ligger du for 250 pr.døgn, inkl. strøm. sleep:Trenger du dusj og toalett kontakter du turistinfo og får deg et nøkkelkort til sanitæbygget. Ps det er depositum på kortet. : Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 Riktig ja, ved Zakkarisbryggen ligger du for 250 pr.døgn, inkl. strøm. sleep:Trenger du dusj og toalett kontakter du turistinfo og får deg et nøkkelkort til sanitæbygget. Ps det er depositum på kortet. : Sist jeg lå i Bergen Havn betalte jeg kr 100,- (150,- inkl strøm). Det er 3 uker siden. Har det steget siden da? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 Jeg ligger med POSEIDON II nesten helt inne på bryggesiden. Her har vi strøm fra land, en 16Amp kurs, som er tatt i et skap ved kaikanten. Vi måtte riktignok legge ut ca 50 meter skøyteledning, men forsyningen har vært helt stabil siden sist lørdag. Pris har jeg ikke diskutert med dem. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
-Matros- Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 Jeg ligger med POSEIDON II nesten helt inne på bryggesiden. Her har vi strøm fra land, en 16Amp kurs, som er tatt i et skap ved kaikanten. Vi måtte riktignok legge ut ca 50 meter skøyteledning, men forsyningen har vært helt stabil siden sist lørdag. Pris har jeg ikke diskutert med dem. Hva gjør Poseidon i bergen? Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Poseidon Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 Hva gjør Poseidon i bergen? Det begynte med at jeg ble invitert til å være med på feiringen av OSTER og BØRØYSUND sine 100-årsdager sist lørdag; da lå vi samme med en del andre veteraner innerst i Vågen. Men så skjedde det som har lett for å skje: den kvinnelige delen av besetningen fikk smaken på Bergens mange utstillinger, butikker og andre adspredelser - og dermed ble vi liggende . . . . Vi ligger trolig her til mandag / tirsdag før turen går sørover. Sannsynligvis med en første stopp på Ole Bulls "Lysøen". Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Gnisten Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 den kvinnelige delen av besetningen fikk smaken på Bergens mange utstillinger, butikker og andre adspredelser - og dermed ble vi liggende . . . . ...hmmm....høres dette kjent ut tro? Selv har jeg en dame fra Stavangertraktene "¨på besøk"....for 9`ende året.. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Kjell E Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 (redigert) Jan og Jan, dere vet vel at Bergen ikke bare er en by, men også en tilstand? Det er vel denne Damene har henfalt til, tenker jeg. Mvh, Kjell Redigert 4.Juli.2008 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Gnisten Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 (redigert) ....har forhørt meg med med madammen her og antakelig har du et poeng her Kjell! Redigert 4.Juli.2008 av Gnisten (see edit history) Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Poseidon Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 Jan og Jan, dere vet vel at Bergen ikke bare er en by, men også en tilstand? Det er vel denne Damene har henfalt til, tenker jeg.Mvh, Kjell Det synes også å være en smittsom tilstand. Margret fikk sin søster fra Østerrike på besøk nå ikveld og etter en rask runde rundt bordet forsvant tre damer i land - og det var det siste jeg så til dem . . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Gnisten Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 Høres kjent ut! Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Jawik Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 - og det var det siste jeg så til dem . . . . . Hei Jan. De har vel dukket opp igjen... Føler med deg. Jeg var en liten uke (sist helg) i den byen og damene forsvant mens jeg og en kammerat ble sittende på en PUB . mvh Jan Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Gnisten Svart 4.Juli.2008 Del på Facebook Svart 4.Juli.2008 Hei Jan. De har vel dukket opp igjen... Nei! Det er slettens ikke sikkert det du! Mvh. Jan Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
xpen Svart 7.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2008 Når vi er inne på strømforholdene i Bergen sentrum, så dukker denne saken opp på bt.no's web-tv: BT web-tv - Det burde ikke hete Bergen «gjestehavn», mener direktøren i Havnevesenet i Bergen!!! Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 7.Juli.2008 Del på Facebook Svart 7.Juli.2008 Når vi er inne på strømforholdene i Bergen sentrum, så dukker denne saken opp på bt.no's web-tv: BT web-tv - Det burde ikke hete Bergen «gjestehavn», mener direktøren i Havnevesenet i Bergen!!! Er det ikke Poseidon vi ser på web tv? Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
xpen Svart 7.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2008 Er det ikke Poseidon vi ser på web tv? Stemmer det!! Jeg gikk forbi han mange ganger mens han satt på dekk, men beskjeden som vi bergensere er så turde jeg ikke ta kontakt!! :) Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 7.Juli.2008 Del på Facebook Svart 7.Juli.2008 Stemmer det!! Jeg gikk forbi han mange ganger mens han satt på dekk, men beskjeden som vi bergensereer så turde jeg ikke ta kontakt!! :) Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Poseidon Svart 7.Juli.2008 Del på Facebook Svart 7.Juli.2008 ..... så turde jeg ikke ta kontakt!! :) Hva i all verden er det for noe tull? Klart du må ta kontakt Idag hadde jeg forresten besøk av "Fisken" ombord, det ble en svært så hyggelig raddel over en kaffekopp på akterdekket! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
EIRINA Svart 7.Juli.2008 Del på Facebook Svart 7.Juli.2008 . Margret fikk sin søster fra Østerrike på besøk nå ikveld og etter en rask runde rundt bordet forsvant tre damer i land - og det var det siste jeg så til dem . . . . . Det var en BOMBE Sitér dette innlegget Link to post
xbox Svart 7.Juli.2008 Del på Facebook Svart 7.Juli.2008 Tenkte meg en tur inn til Bergen i morgen, tirsdag. Er det stappfult i havna slik som det pleide å være ?. Er det evt. andre plasser det går å ligge med seilbåt i nærhet til sentrum. Hilsen Xbox Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 7.Juli.2008 Del på Facebook Svart 7.Juli.2008 Hvis du går inn på webcameraene til Bergens Tidende (bt.no) og Bergensavisen (ba.no) vil du se hvor mange båter det til enhver tid er inne på havnen. Velkommen til Bergen! Håper dere trives i finværet! Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 7.Juli.2008 Del på Facebook Svart 7.Juli.2008 Tenkte meg en tur inn til Bergen i morgen, tirsdag. Er det stappfult i havna slik som det pleide å være ?. Vi ligger for øyeblikket innerst i havnen sammen med Gamle Havstein fra Tau. Begge regner med å gå ut i morgen formiddag - og det skulle vel gi plass til ganske mange som har lyst til å komme lengst mulig inn i Vågen . . . . (Det er i slike situasjoner jeg ser fordelen med å sove bak 18 mm stålplater ). Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sun Flyer Svart 8.Juli.2008 Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Tenkte meg en tur inn til Bergen i morgen, tirsdag. Er det stappfult i havna slik som det pleide å være ?.Er det evt. andre plasser det går å ligge med seilbåt i nærhet til sentrum. Hilsen Xbox Tror det finnes noen gjesteplasser i Solheimsviken. Men noen av disse er ofte opptatt av den lokale Bavariapusheren. Det er stille omgivelser og 15 min å gå til byn. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.