ERIKB Startet 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2008 Har en fastmontert VHF antenne (Pacific) båten og vil gjerne ha mulighet for å koble min håndholdte Cobra 325 VP EU til denne. Til det trenger jeg en overgang som jeg har problemer med å få tak i. Har prøvet: Pacific importøren, Navy Blommenholm og sendt mail til Cobra`s representant som er i Sverige og som ikke svarer. "Skruen" på Cobra er ca.6mm og på Pacific ca.7mm. Håper noen her kan hjelpe meg vidre. Sitér dette innlegget Link to post
Rossicus Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Kjenner ikkje desse radioane i detalj. Antennekontakter er ganske standardisert. Einaste haken er at det finns mange standarder.... Legg inn eit bilde så skal me nok finne utav det. Rossicus Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Se under Produkter/Plugger og overganger hos Permo Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Hvis ikke Navy Blommenholm kan hjelpe, bytt VHF. Sitér dette innlegget Link to post
ERIKB Svart 4.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Har en fastmontert VHF antenne (Pacific) båten og vil gjerne ha mulighet for å koblemin håndholdte Cobra 325 VP EU til denne. Til det trenger jeg en overgang som jeg har problemer med å få tak i. Har prøvet: Pacific importøren, Navy Blommenholm og sendt mail til Cobra`s representant som er i Sverige og som ikke svarer. "Skruen" på Cobra er ca.6mm og på Pacific ca.7mm. Håper noen her kan hjelpe meg vidre. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Hvis ikke Navy Blommenholm kan hjelpe, bytt VHF. Tull, overganger finnes eller lages myyyyye billigere enn en ny VHF. Alle er ikke laget av $$$$$! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
ERIKB Svart 4.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Prøver Permo på mandag Sitér dette innlegget Link to post
Rossicus Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Pluggen som sitter på Cobraen er ein SMA-kontakt i følge databladet på radioen. Kva som sitter i enden av koaksialkabelen frå antenna di er ikkje godt å vite. Ville anta at det var ein såkalla UHF-kontakt, da desse er mest vanleg, men det stemmer ikkje heilt med måla du har oppgitt. Sidan du holder til i Bærum så ligg jo ELFA i Sandakerveien eller VHF-Communication på Opsal litt nærmare enn Permo... Rossicus Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.