Båtduden Startet 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2008 Hei! Jeg har tenkt meg et par neonlys i båten min. Men hvor kan jeg finne dette i Norge? Og de skulle gjerne vært med fester og med 12 volts "kontakt" og en av/på bryter. Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg dette? Sitér dette innlegget Link to post
Yafinn Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 (redigert) Hei! Nå spørs det litt hvilke du er ute etter. Må de være store, kan det være stenger (kald katode), kabler (wire) eller spredende (LED light)? Vi brukte noen gamle PC-lys i våres russebil, det ble faktisk veldig bra. Vi brukte et par gamle "kald katode"-lys. Men disse er bare for små områder, hvis du er ute etter wire f.eks. langs båtstripen, er ikke disse noe godt valg. Men de fungerer fint "innendørs", under seter o.l. Disse følger det med bryter og de fungerer på 12V. Ellers finnes det noe på XtremeCar.no. Redigert 4.Juli.2008 av Mortex (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Båtduden Svart 4.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Jeg er ikke ute etter et veldig stort område nei bare ca 30 cm på to sider :P Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Buffalo Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Mener å sett dette hos watski.no Sitér dette innlegget <iframe src='https://www.weatherlink.com/embeddablePage/show/de8bab017fde464084b9d7208420722e/signature' width='760' height='200' frameborder='0'></iframe> Link to post
Seacrest Svart 5.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2008 Hei Har selv kjøpt fra disse: ledteknikk Mvh Rune Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 5.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2008 (redigert) Tror jeg ville styrt unna PC "ting" siden spenningen i båten ikke er like fin som i en PC. Har foresten prøvd kald katode i denne båten. Med det resultatet at styringen til katoden røk. Men for all del.. Ta en titt hos Microplex. De har mye stilig som denne+ eget forum. Redigert 5.Juli.2008 av Bützfleth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.