Jump to content

Link til Hjemmeside

Harald-

Recommended Posts

Hei

For en tid siden var det diskutert noe værfax greier her på forumet.

Tror det var Posseidon som la ut linken til en "Reodor Felgen" type som hadde mye fint på hjemmesiden sin.

Der var blant annet beskrevet en fremgangsmåte for å modifisere en vekselstrøms elektromotor til en generator.

Noen som   finner igjen den linken?

Mvh.:

Celina                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Den mest imponerede hjemmesiden jeg har sett er Amorøsas :lol: Hans Admiralinne tillater sin Kaftein å ha båtinnredning under oppussing på de  mest utrolige steder i heimen.Dessverre så er mistanken veldig sterk om at han ikke vil dele sine trollmannsformler med oss mindre heldigstilte i livet :wink::lol:

Svaret er enkelt Thor. Er skilt og med de fordeler og ulemper det innebærer.

:wink:  :cheers:

:headbang:  :lol:

:discuss  :crazy:

i helgene er det ok :lol: :lol: :lol:

:headbang: virker ikke

Hei.

Da adressen inneholder den norske bokstaven -- ø  -- må du installere en "plugin" til nettleseren din.

Du kan hente den fra VeriSign på http://www.idnnow.com/index.jsp

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hei.

Da adressen inneholder den norske bokstaven -- ø  -- må du installere en "plugin" til nettleseren din.

Lars H.

Skip o hoi Lars H.  :smash:

Lastet ned denne og alt virket fint med en gang, kan nå også skrive båtplassen i steden for baatplassen :flag:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Takk for at du ødela dagen Amorosa. :nonod:Nå har jeg vist bildene dine til Ørnhild og reklamert for mer fleksibilitet i heimen når det gjelder båtutstyr.

Jeg husker med skræk og gru hva som skjedde da jeg hadde vasket min

kjære to-hjuling og trillet den inn i gangen for polering mens Ørnhild var i Vesterled.Hun kom hjem 1 dag før tiden hvilket gav meg

en veldig klar forståelse av hva som menes med Ekstrem Vold.Det gjorde det ikke akkurat no bedre at senga hennes var full av bikkjehår heller.... :cheers::cryin: :cryin:

Lars H.

Lars H.

Ett lite spørsmål i den forbindelse..... Er det vi som skal lese hjemmesiden som må innstallerer dette programmet? Eller er det den som " eier" hjemmesiden?

Mvh

Hafrsfjord

Hei.

Den må du laste ned på din maskin,slik at din nettleser kan lese de særnorske æ ø å som nå er tilgjengelig i domenenavn. Det er ikke alle nettleser som er oppdatert enda til å takle dette. Den linken til Lars H. løser problemet ditt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...