Jump to content

Driftsikkerhet nyere 50 til 200hk påhengs?

Yankee

Recommended Posts

Har hatt;

150hk Johnson 1995 model i tre sesonger 1995 til 1997

115hk Evinrude 19989 model i en sesong 1998

115hk Johnson 1997 model i åtte sesonger 1999 til 2006

90hk Suzuki 2007 model i 2007 og i år

Felles for dem alle er at jeg faktisk ikke har hatt et eneste problem med noen av dem og de har aldri stoppet for meg under fart!

:flag:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Hadde en 97mod 35hk Evinrude som var trøblete - verkstedet slet med den i flere sesonger før jeg ga opp. Det ble så byttet "crank position sensorer" under svinghjulet, og den ble da visstnok god igjen.

Har hatt min 92mod 60hk Yamaha siden 94, den har vært under vann 2 ganger og på grunn flere ganger. Har av den grunn byttet 1 coil og ladespolen, samt utført service på uv hus. Hadde også trøbbel med at flottørene i forgasserne hengte seg opp, byttet da til en forgasser rekke jeg hadde liggende. Ellers har den ruslet og gått, så lenge den får bensin....

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...