Seesnake Startet 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2008 Hei alle Nidelv 26 Jeg har mistet strømmen til cd-spilleren min i båten. Regner med at den er orginal.(ledningene) Spilleren sitter i veggen på venstre side nede i cabinen . Har målt ut at alt er dødt Noen som vet hvor denne sikringen sitter eller hvor disse ledningene går?? Alt annet virker. Spilleren har virket fint så noe må være av tror jeg. eller en sikring. Men hvor???????? hadde vært fint å sluppet å skru ned alt som var for å følge ledningene.... Alt annet i båten virker. Kan noen hjelpe meg??? Har sett nede i motoren men her er alt i orden... Lurer veeeeldig på hvor feilen er.... Ringnes1 Sitér dette innlegget Link to post
zooper Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Det er ikke helt uvanlig at Spilleren er koblet direkte til batteriet med en sikring på ledningen i stedet for på panelet. Årsaken til dette er at strømbryteren du har i båten for å veksle mellom batteribankene kutter strømmen til spilleren og alle de predefinerte innstillingene og programvalgene dine. Har ikke spilleren innebygget batteri vil da alle dine lagrede innstillinger gå tapt - derfor velger enkelte å koble direkte på batteriet for å slippe å lagre innstillnger hver gang man er på tur. Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 (redigert) Tror neppe det var noe "standardopplegg" for radio/CD i disse - jeg hadde en N26-87, og strømmen til spilleren var tatt fra etpar andre strømførende ledninger under den hvite takluka (som åpnes ved å skru ut de 4 skruene) inne i kabinen. Ellers satt jo mye av sikringene på bakveggen i batterirommet under dørken. -koh Redigert 7.Juli.2008 av koh (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 7.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 ok. men jeg har sett og leita etter sikringen men har ikke funnet den. Men jeg stusser litt.... Har hatt en kar i båten som har montert baugtrøster... Han har vært nede i panelet. Kanskje det har hoppet av en ledning der?? hva tror du?? Ringnes Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 7.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Luka i taket har jeg ikke sjekka !!! takk skal du ha. Der tenker jeg du er inne på noe jeg Men tar i mot andre forslag også. Vil jo gjerne at alt skal være tipp topp da Ringnes Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.