Jump to content

Nidelv 26 (85 mod) mistet strømmen til cd-spilleren? Hvor ?

Seesnake

Recommended Posts

Hei alle Nidelv 26 :confused: Jeg har mistet strømmen til cd-spilleren min i båten. Regner med at den er orginal.(ledningene) Spilleren sitter i veggen på venstre side nede i cabinen . Har målt ut at alt er dødt :nonod: Noen som vet hvor denne sikringen sitter eller hvor disse ledningene går?? :sleep: Alt annet virker. Spilleren har virket fint så noe må være av tror jeg. eller en sikring. Men hvor???????? :headbang: hadde vært fint å sluppet å skru ned alt som var for å følge ledningene.... Alt annet i båten virker. Kan noen hjelpe meg??? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::wflag:

Har sett nede i motoren men her er alt i orden... Lurer veeeeldig på hvor feilen er.... :discuss:

Ringnes1 :cheers:

Det er ikke helt uvanlig at Spilleren er koblet direkte til batteriet med en sikring på ledningen i stedet for på panelet. Årsaken til dette er at strømbryteren du har i båten for å veksle mellom batteribankene kutter strømmen til spilleren og alle de predefinerte innstillingene og programvalgene dine. Har ikke spilleren innebygget batteri vil da alle dine lagrede innstillinger gå tapt - derfor velger enkelte å koble direkte på batteriet for å slippe å lagre innstillnger hver gang man er på tur.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...