jensemann4 Startet 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2008 Hva kan en liten sprayhood koste til seilbåt? Jeg må ha ny til min seilbåt, men vet ikke pris. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Hvilken båt er det? Jeg regner kanskje med at det er en gammel som du ønsker å bytte? Ville tippe 3-5 tusen om det bare er duk og jobb - dvs. at fester og ramme kan gjennbrukes. Sitér dette innlegget Link to post
LarX Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 sjekk denne hvis du har Albin, Maxi eller noe annet svenskt. http://vegamarin.jetshop.se/ Sitér dette innlegget Link to post
Stitch Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Nams Båtkalesjer Hue Thi Nguyen tlf: 33 32 47 46 Vallø Sjøsenter 3150, Tolvsrød De ligger jo i dine (og mine) hjemtrakter, har hørt de er rimelige og flinke. Tenkte ta kontakt med de selv til høsten for å sy ny sprayhood til Novaen. Sitér dette innlegget Mvh Stitch Albin Nova Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.