norspeed Startet 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2008 Hei, Jeg har en Suzuki DT 115 som starter men den går bare i noen få sekunder. Noen ganger går den bare på 3 sylindere, så plutselig alle 4.. Hele drivstoffsystemet er renset og det er satt på nye slanger og filter. Er det noen som har vært borti noe liknende? Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Vann i bensinen? Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
norspeed Svart 7.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 (redigert) Det er helt ny bensin i to ulike ny plastkanner. Jeg/vi tror det kan være noe med det elektriske anlegget. (Det er satt inn nye plugger.) Takker for rådet. Redigert 7.Juli.2008 av norspeed (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 På de motorene er det veldig fort gjort å sette plugghettene feil. Les på plugghetta og sjekk at det stemmer med sylindernummer! Hvis du tar nærmeste coil til nærmeste plugg blir det feil nemlig. Symptomene var helt identiske med det du beskriver. Sitér dette innlegget Link to post
norspeed Svart 7.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Hei SvartRøyk. Jeg gikk ut og sjekket med en gang. Ledingene til plugghettene kommer ut av en svær svart boks som er full av elektriske greier. De kommer ut på en slik måte at de kunn passer til den pluggen som er nærmest. Takker ellers for råd. Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Æsjda, leste feil trodde det var en 4-takter (DF) ...sorry Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.