Haakon Startet 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2008 Har nyleg kjøpt meg ein liten skjærgårdjeep med ein Mariner 40hk 2cyl/2T 94 mod. som mangler kjølevatnstrålen, det drypper berre litt. Det ingen tegn til at motoren går varm, regnar med at det er tett ein plass, er det nokon som har erfaring med kva som er gale. Har tenkt å bytte impellern sidan det er uvisst når den blei bytta sist, då eg er novise på utanbordsmotorar tar eg i mot alle tips Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Ofte er det tett rett innenfor åpningen, forsøk å stake med ståltråd. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Hei, kan nok tenkes at impelleren trenger å fornyes, hvis den aldri har blitt skiftet. Du kan prøve å stake opp der kontrollstrålen kommer ut med en tynn ståltråd. Hender ofte at det gror igjen av salt etc. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.