knutza Startet 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2008 Da har jeg dristet meg til en liten ferietur til Oslo. Selv om jeg var skeptisk etter å ha lest dette. Jeg kunne tenke meg å kjøpe noen deler til Furlex`en mens jeg var her, men hvem er det som selger deler til Furlex her i Oslo? Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 UK Halsey Hovdan like ved operaen har deler til Furlex, vil jeg tro. De hadde riktignok ikke det jeg trengte i forrige uke. Derimot fikk jeg treff hos Ed på Southern Cross Spars, som hadde diverse Furlexdeler til en overkommelig pris. Ligger på Blommenholm - kombineres med et besøk på Henie Onstad senteret. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 8.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2008 UK Halsey Hovdan like ved operaen har deler til Furlex, vil jeg tro. Var innom i ettermiddag og delen hadde de. Traff på en hyggelig fyr som tydeligvis hadde peiling på det han holdt på med. Takk for hjelpa Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.