Brynjar Startet 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2008 Dersom jeg "mangler" 4-500 rpm på wot med en 14.5x19p propell, burde ikke dette bedre seg med en 14.25x17p ? Tenker jeg riktig her? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Sydvesten Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Det burde hjelpe ja... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Brynjar Svart 7.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Takk. Ble plutselig usikker på meg sjøl her. Alltid godt å få såntno bekrefta. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
chagall Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Ja, du tenker nok riktig her `bmhe`, 150-200 rpm pr. P er ganske normalt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.