jonol Startet 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2008 Pakningen mellom nivåmåler-flensene og tankene (PE) er av gummi. Disse har eset ut og er blitt klebrig. Tenker på å lage kork-pakninger, men vil kork tåle bensin ?. Sitér dette innlegget Det er tryggere på havet enn på veiene ! Link to post
Ingar Svart 7.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2008 Ja, det går fint. Korkpakninger brukes f.eks. i forgassere, tanker for utenbords etc. Sitér dette innlegget Link to post
jonol Svart 8.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2008 Mange takk. Da bruker jeg det. Sitér dette innlegget Det er tryggere på havet enn på veiene ! Link to post
OJO Svart 8.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2008 Hei! Det finnes masse forskjellige kvaliteter av korkpakning, også kvaliteter som er glimrende til ditt formål. I tillegg bør du også forsegle den med pakningslakk. OJ Sitér dette innlegget Link to post
jonol Svart 8.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2008 Da lurer jeg straks på hvilke kvaliteter som passer til hva, og hva er pakningslakk ?. Loctite nnn eller..... Sitér dette innlegget Det er tryggere på havet enn på veiene ! Link to post
OJO Svart 8.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2008 Hei! Tror de fleste korker tåler bensin. Bare sørg for at den du kjøper oppgis å tåle bensin. Hvis du er interresert i emet kan du gå inn på på siden til James Walker å laste ned pakningsboka. Der står det mye om pakninger og bruksområder. Pakningslakk fåes kjøpt der du kjøper pakning vil jeg tro, feks butikker som selger til industri (Tess, Momentum, Tools etc). Bilrekvisitabutikker fører nok dette også. Vet at Biltema har. OJ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.