Jump to content

Tohatsu 25/30 82-83mod? får ikke kjøling

selco1385

Recommended Posts

hehe, ja har en tønne...skrev feil. Nå har eg prøvd med vann godt opp på stammen, har prøvd å pirke i hullet som kjølingen kommer gjennom og så har eg kjent etter om det kommer kjøling ut i hullene nede ved undervannshuset. eller rett over. Eg kjente at det kom vann ut, men får fortsatt ingen kontrollstråle. Var inne og leste på de kjekke trådene eg ble tipset om. Sånn eg forstår det så kan eg kjøre uten kontrollstålen, så lenge eg vet at kjølingen sirkulerer ellers? vet noen om det er termostat på tohatsuer fra 82-83? takk for alle svar, er litt grønn her. :smiley:

Var inne og leste på de kjekke trådene eg ble tipset om. Sånn eg forstår det så kan eg kjøre uten kontrollstålen, så lenge eg vet at kjølingen sirkulerer ellers? vet noen om det er termostat på tohatsuer fra 82-83? takk for alle svar, er litt grønn her.

Hei igjen, du kan selvfølgelig kjøre uten kontrollstråle hvis du er 100 % sikker på at motoren får kjøling. Anbefaler at du prøver å stake opp hullet med en ståltråd. Det er en trygghet å se at kontrollstrålen fungerer. Nå kjenner jeg ikke 82-83 modellen i detalj, men er ganske sikker på at den har en termostat som alle vannkjølte utenbordsmotorer. Lykke til. :flag:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...