jo-arl Startet 8.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2008 vil denne tåle en gammel 1980 modell 85hk motor? mercury tunderbolt ignition. Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 8.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2008 Tja, om det er forsvarlig, ikke vet jeg....... har en 140 rekke sekser på hekken på min Selco ( eldre modell, men ser ut til at den har samme skrog ). Hekken er dog litt forsterket... Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
jo-arl Svart 8.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2008 hmmm. forsvarlig. går og bruke vett. men om den blir for tung. må denne type båt ha kort stamme? hadde motor på en annen og den tok inn vann der hvor drenering er i på hengs kasse. tror ikke det blir problem på denne båten. Sitér dette innlegget Link to post
Selco74 Svart 16.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2008 Modellen du har er en Selspeed, jeg har samme båt selv, den er godkjent for opp til 65 hk, den skal ha kort stamme. Sitér dette innlegget 1968 Selco Selboy, 1969 Selco Selspeed, With 365 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.