ingehn Svart 4.November.2010 Link til dette innlegget Svart 4.November.2010 Enig. Jeg spurte på Maritim i går da jeg fikk byttet ventilator, men kunne ikke svare på det. Hadde hatt noen reklamasjoner, men ikke mange. Ellers så jeg faktisk at selve solcellepanelet på den gamle lå langt ned fra toppglasset. På den nye ligger det tett opptil. Kanskje det er årsaken til at den gamle ikke virket? Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 5.November.2010 Link til dette innlegget Svart 5.November.2010 Mener å huske at det hadde med stengingen å gjøre. Stengte du den så dro du den ned. Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
ingehn Svart 5.November.2010 Link til dette innlegget Svart 5.November.2010 Flott å vite. Betyr det at jeg i tillegg kan stenge den fysisk så det ikke siver luft inn gjennom ventilen når jeg har slått av viften? Den funksjonen har jeg nemlig savnet. Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 5.November.2010 Link til dette innlegget Svart 5.November.2010 (redigert) Det er riktig. Fungertepå begge mine. Måtte klemme litt inn på plasten når jeg åpnet den. Hvis vi skulle ut i "ruskevær" så lukket jeg den ellers var den alltid åpen. Redigert 5.November.2010 av Sit (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
tom-ass Svart 5.November.2010 Link til dette innlegget Svart 5.November.2010 (redigert) På en båt i havna satt denne vifta i ei luke, og plutselig så ramla denne luka ned i vannet, lå under vann i 10-15 sekunder, ble tatt opp og bare satt på plass igjen, og den virker enda. Dette var dog i ferskvann! REDIGERT: Ser nå at det ikke er samme vifta, den jeg snakker om er denne: http://maritim.no/product.aspx?id=13576&groupkey=009002040 Redigert 5.November.2010 av tom-ass (see edit history) Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Jawik Svart 5.November.2010 Link til dette innlegget Svart 5.November.2010 Problemet med enkelte av disse viftene er at regnvann blir liggende over solcellen som ett filter. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.