Skibsplast 17 Startet 9.Juli.2008 Del på Facebook Startet 9.Juli.2008 Hei. Jeg har nylig kjøpt meg en gammel båt med mye mer jobb enn antatt..... (hører nesten katta mjaue i sekken....) Det er en Skipbsplast 17" med Volvo B20 motor. Det sitter en Zenith bil-forgasser på den som jeg gjerne skulle skiftet til en som passer for marine. Har fått beskjed om at den skal hete Zenith 150. Har noen noe sånt, eller vet hvor jeg kan få tak i det? Tenkte også jeg skulle strekke om hele ledningsnettet i båten, så hvis noen har et koblingskjema for en B20/AQ115 å sende meg på mail så hadde det vært fint. Hadde vært fint å kjent litt på båtlivets gleder før isen la seg på Mjøsa for vinteren Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 9.Juli.2008 Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 B20 : ihlebekk motor i Kr sand : Mob : 38097830 Forgasser service i Østfold : 22 63 16 00 (for service av den gamle og reservedeler) Har selv hatt gleden av å skru B20 noen sesonger, og det er ihvertfall lett å få deler/hjelp, og det koster ikke skjorta heller Erik. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Moyja Svart 9.Juli.2008 Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Hvis du følger med på www.blocket.se så er det godt utvalg av volvo b20 marine deler tilsalgs. Sitér dette innlegget Link to post
Njord Svart 9.Juli.2008 Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Servicemanual med koblingsskjema finner du på: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=16444 Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
Njord Svart 9.Juli.2008 Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Her kan du også få fatt i deler: http://www.drevia.se/ Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
Skibsplast 17 Svart 9.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Her ser det ut til at jeg kan få mye hjelp og informasjon. Tusen takk så lenge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.