Steinr Startet 9.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2008 Hei, jeg har i den siste tiden hatt problemer med å få motoren til å stanse. Trykker ned stopp bryter, men motoren fortsetter å gå. Trykker jeg på hendelen som står på diesel pumpen, stanser motoren med en gang. Noen tips på hvor og hvilken del på motoren som kanskje ikke fungerer? Mercruiser 2002 1.7 DTI Sitér dette innlegget Stein Bergen sriise@hotmail.com Link to post
Capitaine Svart 9.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2008 (redigert) Det kan høres ut som stoppsolenoide i diselpumpen ikke fungerer. Mål, du selv eller noen som kan dette, om det går strøm til stoppsolenoide når du aktiverer stoppbryter/-knapp. Det er også en mulighet for defekt stoppbryter/-knapp. Sjekk også for løse ledninger eller irr/korrosjon på kontakter. Spray om nødvendig med electro cleaner. Redigert 9.Juli.2008 av Capitaine (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Capitaine Svart 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2008 Har du funnet ut av problemet? Jeg håper du kommer med en oppdatering når en løsning foreligger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.