Whistler Startet 9.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2008 Etter å ha hørt en reklamespot for en dagligvarekjede på P4 et antall ganger dukket dette synet passende nok opp i dag. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Krimart Svart 10.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2008 Ettersom jeg ALDRI hører på P4 vet jeg ikke hvilken reklame du sikter til, men flott bilde! Sitér dette innlegget Link to post
Belgarath Svart 10.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2008 :-D Men ærlig talt, Preben, jeg mener det, båten er jo skjev jo! Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Whistler Svart 10.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2008 Bang on! Bildet er tatt i den trangeste delen av Vrengensundet. Synes det var et imponerende syn. Dog synes jeg det ser skummelt ut med tanke på de som på død og liv skal brase gjennom der i halvplan. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Smiley Svart 10.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2008 .... mens min første tanke var; hvor er moderatorene som har slått så hardt ned på intetsigende emnetitler i det siste? Må inrømme at eneste grunn til at jeg åpnet emnet var at jeg ikke hadde en anelse om hva som ville møte meg,,,,, Men ser på bildet hvorfor jeg ikke er noen seiler ja! Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Smiley Svart 10.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2008 (redigert) Redigert: fikk til en gjentagelse av meg selv.. Redigert 10.Juli.2008 av smiley (see edit history) Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.