Ulv I Startet 9.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2008 (redigert) Hei, Ligger her i Lillesand gjestehavn nå, og må si at det er en grei havn å legge seg til.. Ikke vanskelig å få lagt inn en liten 21 foter klokken 22 på kvelden heller.(fellesferie og greier). men: Litt støy fra sentrum, men ikke plagsomt.. Det er gratis internett, men siden vi kom klokken 22 fikk jeg ingen info om hva brukernavn og passord er, det får man vist av en av vaktene som skal gå rundt her.. en vi ikke har sett snurten av siden vi kom, og ikke er det noen automat å betale på heller, (med info om div. på selve kvitteringen eller lignende). +strøm og vann på brygga. Første inntrykket er sålangt bra. Gleder oss til å gå opp til kafe lillesand i morgen tidlig å spise frokost Hvilken gjestehavn har du best erfaring med? Hva var det du likte spesielt der (om du kan trekke ut en spesiell ting som dro den opp) I morgen setter vi kursen for Arendal, og tar kanskje en overnatting ett eller annet sted etter arendal, vær og vind avgjør :D Fortsatt god sommer alle sammen :D Redigert 9.Juli.2008 av Ulven (see edit history) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
lassal Svart 9.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2008 Jeg storkoser meg i gjestehavnen i både Son og Tønsberg. Ettersom jeg nå har båten i indre oslofjord og med en båt som bruker betydelig mer suppe enn tidligere båt er desverre Tønsberg altfor sjeldent besøkt. Føler meg også vel på Hvaler i gjestehavnen i Skjærhallen, men det er jo som Tønsberg altfor langt unna nå som jeg har båt i indre oslofjord.. Ting som gjør at jeg stortrives i de forskjellige havnene: Son: Har alltid hatt en spesiell følelse for Son. Sørlandsidyllen gjør at det blir så koselig å ligge der, samt gå i land. Det er hyggelig å spasere rundt i byen, se og prate og spise på de gode restaurantene.. Tønsberg: Trivelig by og mye å få med seg.. Behagelig å gå rundt med et helt annet byliv enn det jeg er vandt med fra Oslo. Godt utvalg i alt. Flott gjestehavn med vann/strøm og søppeltømming på land. Skjærhallen/Hvaler: Kanonflott sted på solværsdagene. Å sitte på restauranten ned mot bryggeanlegget i solnedgangen med en god middag er herlig. Kan ikke beskrives. Trivelig sted. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 10.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2008 Gjestehavner etter Arendal: Tvedestrand, Lyngør, Risør, Portør / Stabbestad ( nytt spa hotell ), Kragerø, Valle, Jomfruland, Langesund, Brevik, Helgeroa, Nevlunghavn, Stavern, Larvik, Sandefjord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.