per_henry Startet 1.April.2004 Link til dette innlegget Startet 1.April.2004 Har tenkt på å handle meg en Bayliner 3258, er det noen som vet om annenhåndsverdien på disse båtene? Det blir skiftet til diesler etter annkomst til norge (Steyer). Hvordan blir det og selge denne båten om noen år tror dere? Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 1.April.2004 Link til dette innlegget Svart 1.April.2004 Annenhåndsverdien står nok sterkt i forhold til dagens omsetningsverdi som nok generelt sett for Baylinere syntes å være lav. Dvs mye båt for pengene ! Hva du får igjen for båten om noen år, er meget avhengig av hvordan denne tas vare på, men denne faktoren er jo likedan uansett båtmerke. Det at nivået er relativt lavt gjør vel at man har flere kjøpere i denne klassen og således skulle dette ikke tilsi en særlig dårlig investering. Sitér dette innlegget Link to post
Coronet Svart 1.April.2004 Link til dette innlegget Svart 1.April.2004 Har tenkt på å handle meg en Bayliner 3258, er det noen som vet om annenhåndsverdien på disse båtene? Det blir skiftet til diesler etter annkomst til norge (Steyer). Hvordan blir det og selge denne båten om noen år tror dere? Hei. Kan du fortelle litt om båten du har tenkt å kjøpe? Det har jo vært endel omtale av bruktimport av Baylinere her tidligere. Er det bruktimport du tenker på? Skal du kjøpe båten av en importør/forhandler? Har du noen bilder av båten kansje?? Hilsen Coronet Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 1.April.2004 Link til dette innlegget Svart 1.April.2004 Har tenkt på å handle meg en Bayliner 3258, er det noen som vet om annenhåndsverdien på disse båtene? Det blir skiftet til diesler etter annkomst til norge (Steyer). Hvordan blir det og selge denne båten om noen år tror dere? Der er ikke mange bruktbåter som ligger i Norge av den typen, så det er vanskeligt å si. Du har ihvertfall motorer som tilsier at prisen kan bli brukbar. Hvordan båten ser ut innvendigt, har også mye å si. En kan få fæle båter fra andre siden av fjorden , så få god dokumentasjon først, og prøv at du kan holde igjen en del tusen, til båten er besiktet. mvh Kjelli, som kjøpte seg maaaaaaasse arbeid...... Sitér dette innlegget Link to post
per_henry Svart 1.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2004 Båten er etter norske mål 35 fot loa. Svær fly, 2 lugarer, 2 usofaer i salong, dusjkabinett, digert pantry med micro, kok ekts. helplaner, lengde 1074, bredde 350. Det er Abel Marine som importerer båten selv, så jeg kjøper skipet av dem og de har autorisasjon til å CE merke båten selv. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 1.April.2004 Link til dette innlegget Svart 1.April.2004 Har du sjekket skroget? Dyp V bunn eller flat i "ræva". Det er store forskjeller fra modell til modell. De flate er som kjent ikke no særlig i litt sjø. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.