2nd Trikker'n Startet 10.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2008 "Jeepen" min er ikke frisk. Motoren maler som en katt på tomgang. Romler og rister og yter dårlig ved pådrag, men når den omsider kommer i plan (med 6000 omdr.) så høres det ut som om den tredje sylinderen kommer og turtallet spretter opp i 7000. Når jeg "tar litt ned", for å kjøre i marsjfart (ca 5000 omdr.) begynner det å romle igjen også detter den ned i 3000 og båten planer ikke lenger. Har hatt den på "motorsykehus" som har overhalt forgasseren og bytta plugger, men som ikke kunne prøve den under belastning. Jeg skal måle kompresjon i morgen, men venter ikke å finne noe der, siden dette er en "kommer og går" feil. Høres dette ut som luft-, bensin- eller tenningsfeil. Takknemlig for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 10.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2008 Hvis du ikke allerede har gjort det - ta en prat med Ravns Garage ! Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 10.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2008 Sjekk pluggledninger, og kontaktene i hver ende (spesielt inni coilen) og sjekk ellers alt av koblinger på tenningsanlegget generelt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.