Polarn Startet 11.Juli.2008 Del på Facebook Startet 11.Juli.2008 Noen som kan gi meg lenge, bredde og høyden på AQD40A eller TMD40A? Lengde, bredde på motorlabber og hele lengden på motor med gir. Gjelder kun TMD eller TAMD40 med gir frem til aksel. Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig tmd40a eller aqd40a.For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
pantzatt Svart 11.Juli.2008 Del på Facebook Svart 11.Juli.2008 Har du sjekket i boka som ligger i dokumentarkivet på medlemssidene? Mulig det står der. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 11.Juli.2008 Del på Facebook Svart 11.Juli.2008 (redigert) I Product Bulletin som du finner i denne linken har du målene på TAMD40B motorene. Det kan ikke være mye som skiller A og B motoren. http://vppneuapps.volvo.com/ww/PIE/ViewPdf...〈=sv-SE Redigert 11.Juli.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SF Svart 11.Juli.2008 Del på Facebook Svart 11.Juli.2008 Det ser ut som VP har lagt inn noen begrensninger på disse sidene, linken funker ikke. Men gå inn her og legg inn TAMD40 i feltet for motortyp. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Ingar Svart 11.Juli.2008 Del på Facebook Svart 11.Juli.2008 For senere referanse så ligger den under Eksterne linker. Flott om man kan sjekke Dokumentarkiv og Eksterne linker før man spør om dokumentasjon her i Åpent forum. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 13.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2008 For meg ser det ut til at motoren er 67,2 cm bred og 1 meter og 30 cm lang. Tyder jeg tegningene riktig da? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.