Jump to content

Min første båt (Rana 14)

EivindBu

Recommended Posts

Det der er ikke den "klassiske" Rana-Plast 14 (som er en klinkstøpt båt m/ kjøl), men Rana-Plast 425 , etter min mening en mye bedre båt dersom man er ute etter mer enn 10 knop.

11000,- for dette var iallefall ingenting å si på, håper du får mye glede av den. Fabrikken kan sikkert skaffe masse ekstrautstyr, som styrekonsoll, dekk/vindskjerm osv.

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Det er coat med sand på, så det ikke skal bli glatt med vann på,..Hvordan blir det å sette styrekonsoll nedi der? : ) og hvor mye vil prisen ca bli for alt? ledninger kabler pluss en okei styrekonsoll..?

Nei prisen var 15000, så ble den satt ned til 12 000, så gikk heg ned og kjøpte den for 11000..: ) Han hadde ikke fått tid til å olje motoren og smøre fett på den, så hvis jeg gjorde dette selv fikk jeg den for 11 000 ! prøvekjørte og alt. Prisen var ikke mye å si på da jeg fant flere yamaha 20 hk modeller 1993-1997 til 12 000! Jeg håper bare ikke politiet tauer meg inn... men tror ikke det så rolig som jeg kjører!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...