Gnisten Startet 12.Juli.2008 Del på Facebook Startet 12.Juli.2008 Jeg har vært uheldig å mistet den ytterste delen av "lenseflyndren" på landstedsbåten min. Dette er en selvlensesak av gummi som gjør at vann i bunnen (liten brønn) av båten blir lenset ut under fart men selvsagt ikke inn... Rund i ene enden og flat i andre. Skulle skaffe meg en ny men forhandler sier leverandør er gått konkurs og ingen leverer dette lenger. Noen som skjønner hva jeg prøver å beskrive? Hvor bør jeg begynne for å spore dette opp på ett eller annet restlager? Hvem forhandler merket Kuling i Bergen? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Gnisten Svart 12.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2008 Ingen som vet noe om leverandør eller har en "Lenseflyndre" til overs? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Gnisten Svart 14.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Har nå tatt en ringerunde rundt til endel båtforhandlere i Bergen uten hell. Det er vel lenge siden Kuling ble produsert, men er det noen som vet om forhandlere som i sin tid solgte dette merket? Fikk forresten tips om en grei link ved søk etter båt&motormerker: boat.no Merkelig at det skulle være så vanskelig å få tak i dette... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
avanti 28 Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 marinesenteret i skuteviken prov der Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 14.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 (redigert) Etter ny telefonrunde tidligere i dag fikk jeg bekreftet at de hadde tre stk. på lager der. Kjøpte to stk. for sikkerhets skyld. Ikke godt å oppdrive disse. Takk for godt tips likevel Velkommen til forumet forresten! Redigert 14.Juli.2008 av Gnisten (see edit history) Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.