Gunga Din Startet 2.April.2004 Link til dette innlegget Startet 2.April.2004 Radarnavigering ?!?! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
TwinCab Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Radarnavigering ?!?! Sikring av last??????????? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Sånt er da bagateller? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Hva er problemet? Bildet viser jo helt tydelig at han styrer etter det samme som de aller fleste av dagens rederier, nemlig "Bottom line!" Forklaring: Hvis driftsutgiftene dekkes med det som er i lasterommet, da blir dekkslasten ren netto. Spesielt det øverste laget; det er ren netto-netto - og gjør seg veldig godt direkte på "bottom line". At han som forsøker å styre ikke ser hvor det bærer hen, eller hvilke farer som kommer mot, det er mindre viktig - og det ser heller ikke dagens redere..... Fy meg, nå var jeg stygg. mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Slagskibet Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Fy meg, nå var jeg stygg. mvh Poseidon Å,syntes ikke det.Nå hører jeg snakk om at lastelinjekonvesjonen er innført for å forvirre folk også.Sånn sett så syntes jeg den båten på billedet er i stand til å ta MYE mere last.Er det no rart rederene ikke tjener penger?Ballast turer er ikke bra. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 ja, ser`n ikkeno allikevel kunne vel skipperen hivd på etpar etasjer til. Ikkeno sikt kan jo ikke bli værreø..... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Johnso Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Kan jo enkelt løses med en mann framme med Walkie-talkie? Eller en mann på hver broving med fjernstyring?Uansett ville jeg holdt meg laaaangt unna en slik båt med min lille lystbåt Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Radarnavigering ?!?! Er da plass til mer her... -Kan jo se vannlinjen enda! F Y L L P Å, Max Mekker! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.