tom-ass Startet 13.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2008 Er det noen som kan den presise fragekoden for overbygget på min sollux 24 fra ca 1986? Eventuelt hvor skaffer jeg med dette? Båtens blåe stripe er orgenalt brun, sammen med dekket. En av tidligere eiere har lakkert over det brune, noe som ble bra, men lakken har nå begynnt å falle av på dekket der det er mest slitasje. Min tanke var da og lakkere dette på nytt, men vet ikke fargen. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
horg Svart 13.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2008 Sjekk Her Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 13.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2008 Supert! Kjempebra! Tusen takk. Men hva er "Staffler" som det står i sjemaet du henviser til? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.