Zach Startet 13.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2008 Jeg driver å planlegger rute gjennom Indre Folda (dvs. strekningen nord av Otterøya - Buholmen). Bruker Navionics Gold og NavPlanner. Det er flere mulige ruter, men hvilken er den "vanlige"? N eller S av Bjørnøya/Feøya (eller midt mellom); N eller S av Kvernøya; Geitøya og Kvaløya? Noen som kan si noe om dette evt. andre forslag? Når jeg har passert Småværet sør for Kvaløya, er det ikke lenge så mange rutevalg videre sørover (til Trondheim). Tips mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 13.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2008 Når jeg går der så går jeg Sør av Kvaløya sør av Gjeitøya Sør av Kvernøya Går mellom Bjørnøya og Lindøy og mellom havsteinen og feøya. Virkelig flott og gå denne strekninga. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 13.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2008 (redigert) Sør for Lauvøya (Toppsundet)? Redigert 13.Juli.2008 av Zach (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 14.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2008 Toppsundet er sikkert OK, valget kan jeg evt. ta der og da. Men takk for tipsene i alle fall! Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 14.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2008 beklager sent svar men jeg går Toppsundet Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 14.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2008 Takk igjen Geirh! Jeg har fulgt opp tipsene. Kjempeartig å sitte hjemme å planlegge ruter på PC. Så blir det bare å følge streken på kartplotteren. Har seilt indre Folda før (1993), men da med lånte sjøkart hvor ruten var tegnet inn. Så nå blir det nesten på samme måten via plotteren når streken er på plass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.