ola_dunk Startet 13.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2008 (redigert) Hvor får man kjøpt rimelig topp til V6 Mercruiser 205 hk. bensin 88mod. brukt eller nytt ??? Redigert 13.Juli.2008 av ola_dunk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 13.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2008 http://www.dougrussell.com/ Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 14.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2008 Du kan også prøve verksteder som driver med amerikanske biler. Har kjøpt topper fra Sarpsborg motor en gang mener jeg å huske. 1500.-/stk Phoenix US Cars i Tønsberg Sem har stadig noen deler liggende. Men du må vite hva du skal ha, for de spør gjerne bare om åssen bil du skal ha det til... Vær obs på type topp, finnes forskjellige utgaver. 88 kom vel vortex topp tror jeg men tror ikke den ble brukt på mercruiser før litt senere. Her er jeg på litt tynn is. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.