Jump to content

Har du tips om koselige "dreggplasser" i Ålesund og omegn?

Crescent 535 HT

Recommended Posts

Ålesund og omegn.... hvor lagt fra Ålesund er "omegn" da :crazy:

Tar du turen utover Vartdalsfjorden til områdene fra Eiksund/Yksnøya mot Dragsund, Ulsteinvik, Eggesbønes etc kan du finne mer enn dusinet med lune "dreggplasser" der sannsynligheten er stor for at du blir liggende alene.

Har vært "i området" i 3 uker allerede og skal tydeligvis få med meg en godværsperiode til før jeg reiser hjem fra ferie :cheers: Knallvær i dag også forresten - ung'gutan har både dykket med undervanns-scootere og kjørt med tuber.

ja må snart til å utvide brygga no skal det bli nok plass :cool: ut med Flesjeflua e det kjempeflott! om du legge deg inn i bukta der så ligge du i ly for evt bølger uttate . og du ligge på rette sida ta fjellet mht kveldssol..

Flesjeflua? Du dregger vel ikke så mye for tiden. Trenger vel dreggen for å holde brygga på plass nå som det er så mye tonnasje festet til den.

Tar du turen utover Vartdalsfjorden til områdene fra Eiksund/Yksnøya mot Dragsund, Ulsteinvik, Eggesbønes etc kan du finne mer enn dusinet med lune "dreggplasser" der sannsynligheten er stor for at du blir liggende alene.

Jeg er fra Leinøy så jeg har tenkt meg en tur utover der. Det er utrolig fint i det området du nevner.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...