Crescent 535 HT Startet 14.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2008 Vi vil teste ut og bo i båten en natt eller to. Vi trenger derfor tips til steder det er koselig og ligge. Er mest interessert i å dregge opp for oss selv, men det er jo greit og komme på land og strekke på beina. Alle forslag mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
Kasund Svart 14.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2008 Et par plasser med flytebrygge er no tyskholmen og svinøya... Men på fineværsdager kan der sikkert ver litt andre folk også... Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 17.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 hvis eg fortelle deg det kordan kan eg da vite at du ikkje ligge der når eg ha tenkt ligge der hææ hmm tenkt på det? nei farrrrrrr det bere fanteri på deg din trøllgubbe Sitér dette innlegget Link to post
Crescent 535 HT Svart 20.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2008 Vanvittig bra respons på denne tråden! Flott bilde av båtparken, Korsnes Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2008 ja må snart til å utvide brygga no skal det bli nok plass ut med Flesjeflua e det kjempeflott! om du legge deg inn i bukta der så ligge du i ly for evt bølger uttate . og du ligge på rette sida ta fjellet mht kveldssol.. Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2008 Ålesund og omegn.... hvor lagt fra Ålesund er "omegn" da Tar du turen utover Vartdalsfjorden til områdene fra Eiksund/Yksnøya mot Dragsund, Ulsteinvik, Eggesbønes etc kan du finne mer enn dusinet med lune "dreggplasser" der sannsynligheten er stor for at du blir liggende alene. Har vært "i området" i 3 uker allerede og skal tydeligvis få med meg en godværsperiode til før jeg reiser hjem fra ferie Knallvær i dag også forresten - ung'gutan har både dykket med undervanns-scootere og kjørt med tuber. Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Crescent 535 HT Svart 21.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2008 ja må snart til å utvide brygga no skal det bli nok plass ut med Flesjeflua e det kjempeflott! om du legge deg inn i bukta der så ligge du i ly for evt bølger uttate . og du ligge på rette sida ta fjellet mht kveldssol.. Flesjeflua? Du dregger vel ikke så mye for tiden. Trenger vel dreggen for å holde brygga på plass nå som det er så mye tonnasje festet til den. Tar du turen utover Vartdalsfjorden til områdene fra Eiksund/Yksnøya mot Dragsund, Ulsteinvik, Eggesbønes etc kan du finne mer enn dusinet med lune "dreggplasser" der sannsynligheten er stor for at du blir liggende alene. Jeg er fra Leinøy så jeg har tenkt meg en tur utover der. Det er utrolig fint i det området du nevner. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 21.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2008 dregga og dregga. he no kasta den uti der ute i ny og ne.hakje overnatta da.. e no mest været so hindra meg. Flesjeflua ja. det e rundt 6 nautiske så du sku greie det på en time Sitér dette innlegget Link to post
Crescent 535 HT Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Hvilken retning da? Du bruker 10 min, jeg bruker en time. jeg har råd til å ta med mat Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 er man på sjøen for å spise? njaaa man e kansje det. du veit no kor Flesje e. uttafor sandvika.. Sitér dette innlegget Link to post
Crescent 535 HT Svart 28.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 Nei Sitér dette innlegget Link to post
kengu Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 Du kan kanskje prøve deg inne i Langevågsholmane, der e mange bra plasser. Ellers e Ellingsøyfjorden ok, i all slags vær. Sitér dette innlegget Link to post
kengu Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 Du kan kanskje prøve deg inne i Langevågsholmane, der e mange bra plasser. Ellers e Ellingsøyfjorden ok, i all slags vær. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 dr e altså ei grunne omtrent midt på sula i hessafjorden i form av et berg ut i fjorden og ei stang Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.