Kodvaag Startet 14.Juli.2008 Del på Facebook Startet 14.Juli.2008 Har bestillt ny kalesje, farge "skumhvit". Bør den impregneres når den er ny? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
index Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Nei! Vent med impregnering til kalesjen begynner å lekke. De første 2-3 årene holder den som regel tett av seg selv. Jeg er inne på tredje sesongen med min kalesje nå, uten impregnering. Og den holder fremdeles helt tett... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Schierna Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Gjør som Index sier bare vent. Det kan nok være den lekker litt men dette vil ordne seg etter noe regnskyll.( den trutner) Hadde samme problem selv for ett par uker siden og rådet jeg fikk virket. Sitér dette innlegget Link to post
Pellegutten Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Kjøpte ny kalesje fra Jens Sagen for 6 år siden. Fortsatt potte tett uten impregnering. Så hold ut.... Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 Takk for svar. Med det sommerværet vi har i Kristiansand for tiden burde jeg heller bestillt hardtop, selvlensende dekk og radar. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.