Christina 3 Startet 14.Juli.2008 Del på Facebook Startet 14.Juli.2008 Hei. Skulle reparert varmeveksleren i båten for lekkasje. Har fått tips om en Arne Larsen i øienkilen. (egentlig Knut Larsen men hans mor påstod at han ikke drev med det ) Han drev radiatorservice tidligere. Han er rett nok pensjonist men holder på litt etter hva jeg forsto. Prøvd å finne telefonnummer til han men det klarer jeg ikke. Noen som vet hvem det er snakk om og som kan hjelpe meg å komme i kontakt med han ? Er ikke så mange som kan dette lenger etter hva jeg har forstått.... Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Mener det fantes et verksted ved Røde Mølle som drev med rep at slikt tidligere. Vet ikke om de driver lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Thomas Nidelv 24 Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Hei, Når du kommer fra Torvbyen, kjører forbi politistasjonen og tar til høyre der veien også går rett inn i p-huset i st.hansfjellet, da ligger han på høyre side inn mot kirkegården på Glemmen kirke Sitér dette innlegget Link to post
Onsing Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Han har lagt ned drifta i Glemmengata, driver kun i det små hjemmefra. Sakset fra 1881: Mer info Navn: Arne Fritz Larsen Besøksadresse: Stensvikveien 2, 1621 Gressvik Telefon: 69 33 12 30 Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Prøve Radiatorservice i Stavanger. De reparerer varmevekslere, også tæringsskader. Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 14.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Han har lagt ned drifta i Glemmengata, driver kun i det små hjemmefra. Sakset fra 1881: Mer info Navn: Arne Fritz Larsen Besøksadresse: Stensvikveien 2, 1621 Gressvik Telefon: 69 33 12 30 Det fant jeg også ut etter å ha vært der idag..... Da får jeg prøve å ringe i morgen. Takker... Sitér dette innlegget Link to post
terjegj Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Hei, kan hjelpe deg med dette hvis du ikke allerede har fått gjort dette da ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.