Skin Startet 2.April.2004 Del på Facebook Startet 2.April.2004 Jeg skal felle inn litt forskjellig snacks i båten. Hvor grove stikksag/hullsag blader bør jeg bruke for å få minst mulig rivning i glassfiberen? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Det finnes noen hardmetal/korrund-belagd stikksagsblader som burde brukes. Ellers blir de fort slitt! Andreas - som til stadighet ikke følger sine egne gode råd Sitér dette innlegget Link to post
Skin Svart 2.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2004 Det er vel ganske så stygge priser på disse bladene? Hardmetall bruker jo å koste. Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 hei, mitt råd er å kjøpe dyre blader med omvent tanning.... dvs de bladene som er bergnet til å kutte i respateksplater ol. Da er du garantert et helt rent kutt. PS: Husk ingen mating på sagen!!!! Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Sinus_nor Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Hei, mitt råd er å kjøpe de bladene med omvent tanning, som er bergnet til å kutte i respateksplater ol. Da er du garantert et helt rent kutt. Har prøvd disse (uten "vipp"") men fikk et dårlig resultat. Brukte "metall"-bladet som følger med de pakkene til ca. 150.- Den fungerte kjempebra.....men det tok litt tid da! Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 9.April.2004 Del på Facebook Svart 9.April.2004 Om man betaler 10.- eller 100 for noen blader er helt uinterressant for mitt vedkommende, bare de gjør jobben sin. Stikksagen du bruker spiller like mye rolle som bladene."Lavpris-sager" som black & decker og annet billigdritt er det bare å styre unna. På de dyrere sagene kan du justere hvor mye bladene går frem og tilbake også. Ved å stille dem på å kun gå opp og ned, får du et helt rent kutt. Hvilke blad du bruker har ingenting å si, bare du ikke tar det groveste. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 9.April.2004 Del på Facebook Svart 9.April.2004 Uansett vilken sag eller blader du bruker, skal du ha et fint snitt er det å gi seg god tid som er avgjørende. Presser du sagen for fort frem blir resultatet deretter. Kvaliteten på maskin og BLADENE er også avgjørende. Men som hovedregel - ta deg god tid.... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Sabeltann Svart 11.April.2004 Del på Facebook Svart 11.April.2004 Om man betaler 10.- eller 100 for noen blader er helt uinterressant for mitt vedkommende, bare de gjør jobben sin. Stikksagen du bruker spiller like mye rolle som bladene."Lavpris-sager" som black & decker og annet billigdritt er det bare å styre unna. På de dyrere sagene kan du justere hvor mye bladene går frem og tilbake også. Ved å stille dem på å kun gå opp og ned, får du et helt rent kutt. Hvilke blad du bruker har ingenting å si, bare du ikke tar det groveste. klarer ikke og la være... B&D har en del greie sager men selvfølgelig er 398,- sagen ikke bra. MEN de er mye bedre en alt kina skrapet som selges i fra nær sagt enhver dagligvare i dag. En B&D sag med skikkelig motor og pendel har gjort jobben for meg i over 10år og er like god til tross for ny garasje, masse innredning(møbler), utlånt til turbussoppussing etc. Har faktisk det meste av mitt el.verktøy ifra B&D og det har ikke røket enda. Har selv solgt noen tusen slike og reklamasjones prosenten er LAV. Måtte bare .. ikke stygt ment! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.