Jump to content

Stikksagblader.

Skin

Recommended Posts

Hei, mitt råd er å kjøpe de bladene med omvent tanning, som er bergnet til å kutte i respateksplater ol. Da er du garantert et helt rent kutt.

Har prøvd disse (uten "vipp"") men fikk et dårlig resultat. Brukte "metall"-bladet som følger med de pakkene

til ca. 150.- Den fungerte kjempebra.....men det tok litt tid da!

Om man betaler 10.- eller 100 for noen blader er helt uinterressant for mitt vedkommende, bare de gjør jobben sin. Stikksagen du bruker spiller like mye rolle som bladene."Lavpris-sager" som black & decker og annet billigdritt er det bare å styre unna. På de dyrere sagene kan du justere hvor mye bladene går frem og tilbake også. Ved å stille dem på å kun gå opp og ned, får du et helt rent kutt. Hvilke blad du bruker har ingenting å si, bare du ikke tar det groveste.

Uansett vilken sag eller blader du bruker, skal du ha et fint snitt er det å gi seg god tid som er avgjørende. Presser du sagen for fort frem blir resultatet deretter. Kvaliteten på maskin og BLADENE er også avgjørende. Men som hovedregel - ta deg god tid....

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Om man betaler 10.- eller 100 for noen blader er helt uinterressant for mitt vedkommende, bare de gjør jobben sin. Stikksagen du bruker spiller like mye rolle som bladene."Lavpris-sager" som black & decker og annet billigdritt er det bare å styre unna. På de dyrere sagene kan du justere hvor mye bladene går frem og tilbake også. Ved å stille dem på å kun gå opp og ned, får du et helt rent kutt. Hvilke blad du bruker har ingenting å si, bare du ikke tar det groveste.

:seeya: klarer ikke og la være... B&D har en del greie sager men selvfølgelig er 398,- sagen ikke bra. MEN de er mye bedre en alt kina skrapet som selges i fra nær sagt enhver dagligvare i dag. En B&D sag med skikkelig motor og pendel har gjort jobben for meg i over 10år og er like god til tross for ny garasje, masse innredning(møbler), utlånt til turbussoppussing etc.

Har faktisk det meste av mitt el.verktøy ifra B&D og det har ikke røket enda. Har selv solgt noen tusen slike og reklamasjones prosenten er LAV.

Måtte bare .. ikke stygt ment!  :flag:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...