M/Y Ellen Marie Startet 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2008 Er det Offshore race i Arendal til helgen? Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
hifo Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 mener det . Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 Jeg fant noen artikler på Agderposten.no Forøvrig må dette være verdens dårligst reklamerte stevne. Kunne ikke engang finne det på kalenderen her på BP. Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
peppen Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 Sjekk denne Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 Det stemmer, det ligger noen båter her allerede og i går kveld kom denne grå trimaran saken inn. Ser ut som en kryssing av en seilbåt og ett fly... Sitér dette innlegget Link to post
Trond Aasvoll Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 Ser ut som en kryssing av en seilbåt og ett fly... Det ligner mere på en motorbåt og litt fly?? Sitér dette innlegget Tidligere nick "De Cåsta". Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy. Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna. Link to post
peppen Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 Det stemmer, det ligger noen båter her allerede og i går kveld kom denne grå trimaran saken inn. Ser ut som en kryssing av en seilbåt og ett fly... Litt info om Earthrace Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.