Herman Startet 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2008 Jeg skulle gjerne ha modifisert pulpiten min litt. Den består i dag av en hel bue på tvers både øverst og nederst, og jeg kunne tenkt å dele den øverste i to slik at den ble slik: Foreløpig har jeg forsøkt: Autogen - Ikke svar HLN - Ikke svar ILAS Marine - Ferie Hydel - Ikke syrefast arbeid SMS - Ferie /sykdom Hamy - Ferie Kristiansen Sofus - Ferie Simensen Rustfri - Ikke svar Rustfri sveis og montering - Ferie Jeg antar at "Ikke svar" betyr at de har ferie, så til nå har jakten vært resultatløs. er det noen som vet om flere firmaer jeg kan forsøke? Det ryktes at det finnes et firma i Stålfjæra, men navnet er ukjent, noen som vet om noen der? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Framtia Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 prøv jomek. 30 minutter fra Oslo S. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Herman Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 Takk, takk, takk!!! "Bare og stikke innom, så skal vi se hva vi kan få gjort" Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.