Vanisian Startet 3.April.2004 Link til dette innlegget Startet 3.April.2004 Hei! Kun 2 medlemmer og 6 gjester besøker båtplassen i øgeblikket. Er alle dratt på påskeferie? Steinar som reiser til Rjukan no. Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Neida, vi er noen igjen som stort sett skal være hjemme i påskeferien. Er nemlig så heldig å ha fri hele påskeuka! Sola skinner og et nyyydelig vær ute, godt at det er vår i lufta!!! GOD PÅSKE!!! Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Nei, vi har ikke reist på påskefeire. Men, jeg ser flere på opplagsplassen, og her skal det bli påskestemning i år! (...via bærbar PC, mobil og GPRS... mens vi venter på at kuldegraden skal forsvinne...) Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Som regel går besøket på siten vesentlig ned på fredag kveld og resten av helga, og det er nok endel som vil bruke fridagene nå til andre ting enn å sitte foran skjermen. Men jeg skal være hjemme hele tiden, og kommer ikke til å bruke mindre tid her enn ellers. Hadde tenkt å kle av båten i dag, men er litt usikker på grunn av en værmelding som meldte om mye regn på sørlandskysten. Det er fortsatt tørt utenfor, men det er grått, kaldt, og det blåser. Og båten står fortsatt innpakket utenfor kjøkkenvinduet La oss få tilbake den varmende vårsola Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Og da har det begynt å regne her sør, og faktisk litt haggel også for sikkerhets skyld. Det var nesten godt det begynte å regne, så slipper jeg å gå og ergre meg over at jeg ikke startet opp med å kle av båten Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Har ikke reist, men fy så mye det er å gjøre om våren: - Sykler som skal repareses - Motorsykkel om som skal ha vårpuss. - To biler som skriker etter stell - Ser snart ikke ut gjennom vinduene når vårsola skinner - Hagen .... - Reprare reparere og atter reparere ....... Til onsdag pakker jeg skipssekken Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Har ikke reist, men fy så mye det er å gjøre om våren: - Sykler som skal repareses - Motorsykkel om som skal ha vårpuss. - To biler som skriker etter stell - Ser snart ikke ut gjennom vinduene når vårsola skinner - Hagen .... - Reprare reparere og atter reparere ....... Til onsdag pakker jeg skipssekken Velkommen i klubben, Men du glemte båten.Eller er ikke den med i de "stressende" gjøremålene. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
bliss X Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Velkommen i klubben, Men du glemte båten. Eller er ikke den med i de "stressende" gjøremålene. Nei, ikke i år. Kommer til dekket bord i og med at jeg har satt bort vårpussen til et verft. Henter båten på onsdag. Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Og da har det begynt å regne her sør, og faktisk litt haggel også for sikkerhets skyld. Det var nesten godt det begynte å regne, så slipper jeg å gå og ergre meg over at jeg ikke startet opp med å kle av båten Regne!!!!! her snør det som bare f... nå. Tok av presseninga i går,men det kunne jeg visst spart meg noen dager til. Ser aldeles ikke bra ut dette hvite greiene som daler ned. mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Vanisian Svart 3.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Regne!!!!! her snør det som bare f... nå. Tok av presseninga i går,men det kunne jeg visst spart meg noen dager til. Ser aldeles ikke bra ut dette hvite greiene som daler ned. mvh Frank v. Og isen ligg tjukk på Tinnsjøen :lol: Så dette kan ta tid før summaren kjem her øst. :lol: :lol: Nei takke meg til Vestlandet. Steinar Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Tinnsjøen? Er ikke det ved Rjukan, der de sprengte den Hydro ferja med tungtvann under krigen? Er det der Du har Tresfjorden Din? Mvh Jonny Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Og isen ligg tjukk på Tinnsjøen Så dette kan ta tid før summaren kjem her øst. :lol: :lol: Nei takke meg til Vestlandet. Steinar ...men her øst kommer den ihverfall I vest er nok akkurat DET et sjansespill :diving M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.