Jump to content

Kollisjon i Brevikstrømmen mellom fritidsbåt og lastefartøy

Hansi

Recommended Posts

- Vi satt inne under kalesjen og lyttet til høy musikk, mens vi tøffet sakte gjennom Brevikstrømmen.

Javel, det forklarer jo det meste. Hvor dum kan en bli :cryin:

Står heller ikke noe om alderen på disse folkene. Står bare at det var familiens Ibiza... Pappagutter på tur? :headbang:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

He he 2nd trikker'n, grunnen til at jeg er for båtførerprøven er at jeg synes ALLE burde kunne et minimum av sjøveisregler, merker, lanterneføring og dagsignaler etc., det burde vel du av alle skjønne som antageligvis er eller har vært trikker ombord i ett eller annet

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Kingsea:

He he Kingsea, grunnen til at jeg er mot obligatorisk båtførerprøve er at jeg synes ALLE burde kunne et minimum av sjøveisregler, merker, lanterneføring og dagsignaler etc.,

Det å kunne pugge seg til en 1X2 eksamen er ikke det samme som å kunne det. Det krever engasjement vilje - prøving og feiling og timer med å høre på folk som kan.

Desverre bør ikke den tiden tilbringes her.

Den dagen den omfatter en praktisk prøve - da vil jeg revurdere behovet for å gjøre den obligatorisk. (uten å love noe som helst)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...