Mouche Svart 17.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 Synes dere skal vise litt forståelse for disse ungdommene som uttaler; Vanligvis er vi mye lenger ute, forklarer båtføreren og hans to kamerater. Dette er det man på engelsk kaller; Far out, man! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Bitteliten Svart 17.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 Og vanligvis er det ikke annen trafikk mye lenger ute Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 17.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 - Vi satt inne under kalesjen og lyttet til høy musikk, mens vi tøffet sakte gjennom Brevikstrømmen. Javel, det forklarer jo det meste. Hvor dum kan en bli Står heller ikke noe om alderen på disse folkene. Står bare at det var familiens Ibiza... Pappagutter på tur? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Fru Jacobsen Svart 17.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 He he 2nd trikker'n, grunnen til at jeg er for båtførerprøven er at jeg synes ALLE burde kunne et minimum av sjøveisregler, merker, lanterneføring og dagsignaler etc., det burde vel du av alle skjønne som antageligvis er eller har vært trikker ombord i ett eller annet Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
logget av Svart 17.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 ...............det burde vel du av alle skjønne som antageligvis er eller har vært trikker ombord i ett eller annet Kan flyvertinnene fly? Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 17.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 Touchè Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 17.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 Kingsea: He he Kingsea, grunnen til at jeg er mot obligatorisk båtførerprøve er at jeg synes ALLE burde kunne et minimum av sjøveisregler, merker, lanterneføring og dagsignaler etc., Det å kunne pugge seg til en 1X2 eksamen er ikke det samme som å kunne det. Det krever engasjement vilje - prøving og feiling og timer med å høre på folk som kan. Desverre bør ikke den tiden tilbringes her. Den dagen den omfatter en praktisk prøve - da vil jeg revurdere behovet for å gjøre den obligatorisk. (uten å love noe som helst) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 17.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 Kan flyvertinnene fly? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 17.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2008 lurer på om dem har prøvd å balansere øverst på flaggstanga med bind for øynene også Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Mouche Svart 18.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2008 .......jeg synes ALLE burde kunne et minimum av sjøveisregler, merker, lanterneføring og dagsignaler etc., Som jeg oppfatter det så er man vel faktisk lovpålagt (Sjøveisreglene) å kunne dette idag? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.