Sun Flyer Startet 17.Juli.2008 Del på Facebook Startet 17.Juli.2008 Hei, Jeg er utenfor jæren og har ødelagt storseilet mitt... Er det noe sted i stavanger man kan reparere dette? Tenkte å fortøye i tananger og ta en taxi til et evt sted. mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
fjordbris Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 (redigert) Hei har du prøvd disse. øyane seil på hundvåg Seilmaker Mathisen på Åsen Redigert 17.Juli.2008 av fjordbris (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 17.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Takk, skal ringe disse når jeg kommer inn i litt mer beskyttet farvann. Men det står ingenting om seil på noen av web-sidene... Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
fjordbris Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 ja stemmer det, Men jeg mener at når jeg var inne på seilmaker mathisen så sydde de seil, de har ihverfall utstyret, om ikke seil er deres hovedsatsing for øyeblikket. Kollegaen min sier det er en i Sandnes også gulesider Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Sandnes Seilservice i Hanasenteret er kjent for å være både raske, flinke og rimelige. Du finner dem på 51 68 88 38, men de har dessverre ikke hjemmeside - for de er nok flinkere med symaskinen enn med data . . . . . Lykke til! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
SF Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Øyane Seil & Kalesjer as Telefon: 51 86 33 36 Org nr: 987 313 714 Besøksadresse: Roaldsøyv. 63 B, 4085 Hundvåg http://www.batkalesjer.no/velkommen.html Har helt sikkert ikke tid men om du forklarer situasjonen så kanskje de tar seg tid. Hyggelige folk. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Sun Flyer Svart 18.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2008 Etter anbefalinger lokalt ble seilet reparert hos Sverre Edvardsen/Sandnes Maritime. Mannen kom og hentet storseilet 30 min etter at jeg hadde fortøyd i tananger. Så dro han hjem og sydde. Ca. kl 9 om kvelden kom han tilbake med reparert seil. Så i dag ser det slik ut: Takk for tips! Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.