bliss X Startet 3.April.2004 Link til dette innlegget Startet 3.April.2004 Det strømmer på med nye brukere til baatplassen, og det er selvsagt hyggelig. Vet ikke om det kommer av at våren er i anmars, men vi er nå representert både med en som kaller seg kuk-en og en som heter fuck (den siste ble automatisk sensurert, bytt ut de to stjernene med en u) Ser vi en ny trend her? Hva blir det neste ? Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Nei, får håpe dette er enkeltstående tilfeller. Mulig noen er blitt litt ekstra våryre nå , men dette er nå en gang ingen chattekanal for fjortisser Det finnes der sikkert nok av andre plasser. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 disse medlemmen burde få en mail, men beskjed om å endre. Dette er lamål lavmål Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
jada Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Dette er lamål.Helt enig. Om det ikke er 'lamål', så er det i alle fall lavmål (med 'v') Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Venter bare på første innlegget fra vedkommende, så finner nok forumet en passende korreks til hva som er god folkeskikk. Uansett noen utvanning av standarden vår finner vi oss nok ikke i. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Skin Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Jeg tror det regulerer seg selv. Disse nicka blir neppa å se på sida særlig ofte. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Helt enig. Om det ikke er 'lamål', så er det i alle fall lavmål (med 'v')Fix`d. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Astor Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Enig! Man skal ikke komme her å komme her!!! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Baltic Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Støtter protestene fullt ut!!! Flott at noen tar ansvar for å holde en viss standard Sitér dette innlegget Link to post
puteunderarmen Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 folk med rare nick........det holder ikke!! :flag: Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Rare og rare, et slikt nick som Du har er jo bare koselig og morsomt forsåvidt, og i hvert fall ikke egnet til å støte noen Det er en stor forskjell på det, og å være vulgær. Mvh Jonny Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Virker ikke som seriøse folk med sånne nick, kanske dem som sender virus i hut og pine :smiley: Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Jamo Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Det er nok bare noen fjortiser som er innom, tror ikke at det finner noe av interesse her. Blir det et problem er det bare å hive de ut. :nono: Kreative nick er derimot bra Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Navnet skjemmer jo ingen sies det. Men nå er jo navn og nick to forskjellige ting. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 5.April.2004 Link til dette innlegget Svart 5.April.2004 Hei Jeg tror vi vil stå oss på i lengden å være for seriøse for fjortisser. Ellers vil jeg si det er en fin spredning på medlemsmassen. Seil / motor; unge / drevne. Det kan være mye å lære her for noen og enhver. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 5.April.2004 Link til dette innlegget Svart 5.April.2004 Det er rart hva navn kan bety. Et år da vi hadde loddsalg i foreningen ble det skrevet feil i premielisten slik at det sto kukkert i stedenfor kikkert, min bedre halvdel som jobber på en kvinne dominert arbeidsplass solgte hele min del av lodd da de så hva som var i premie. Morsomt hadde se det vist og mens de gikk med store forventninger om hvem som skulle vinne. Hvem som vant? jo det ble min far Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Lotus Svart 5.April.2004 Link til dette innlegget Svart 5.April.2004 En "jonkare" er for eks. en svensk heroinmisbruker Sitér dette innlegget Link to post
adjos Svart 5.April.2004 Link til dette innlegget Svart 5.April.2004 Ser for øvrig at en her på nettstedet konsekvent kaller Telenor for "Telehor". Kreativ navnsetting? Eller er det et utrykk for hva hodet er fullt av - renner kjeften over med.........ikke pent Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 5.April.2004 Link til dette innlegget Svart 5.April.2004 Ser for øvrig at en her på nettstedet konsekvent kaller Telenor for "Telehor". Kreativ navnsetting? Eller er det et utrykk for hva hodet er fullt av - renner kjeften over med.........ikke pent Denne lar jeg stå ubesvart, da vedkommende umulig kan ha hatt tilsvarende negative opplevelser med nettopp, telenor. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 5.April.2004 Link til dette innlegget Svart 5.April.2004 En "jonkare" er for eks. en svensk heroinmisbruker Ja ja ikke er jeg svensk og ikke er jeg heroinmisbruker så jeg tror jeg fortsetter å bruke det Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.