Jump to content

Nye brukere - fantasifulle navn

bliss X

Recommended Posts

Det strømmer på med nye brukere til baatplassen, og det er selvsagt hyggelig. Vet ikke om det kommer av at våren er i anmars, men vi er nå representert både med

en som kaller seg   kuk-en og en som heter fuck  (den siste ble automatisk sensurert, bytt ut de to stjernene med en u)

Ser vi en ny trend her? Hva blir det neste ?

Bilde

Venter bare på første innlegget fra vedkommende, så finner nok forumet en passende korreks til hva som er god folkeskikk. Uansett noen utvanning av standarden vår finner vi oss nok ikke i.

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Det er rart hva navn kan bety. Et år da vi hadde loddsalg i foreningen ble det skrevet feil i premielisten slik at det sto kukkert i stedenfor kikkert, min bedre halvdel som jobber på en kvinne dominert arbeidsplass solgte hele min del av lodd da de så hva som var i premie. Morsomt hadde se det vist og mens de gikk med store forventninger om hvem som skulle vinne. Hvem som vant? jo det ble min far

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Ser for øvrig at en her på nettstedet konsekvent kaller Telenor for "Telehor". Kreativ navnsetting?  Eller er det et utrykk for hva hodet er fullt av - renner kjeften over med.........ikke pent

Denne lar jeg stå ubesvart, da vedkommende umulig kan ha hatt tilsvarende negative opplevelser med nettopp, telenor.

En "jonkare" er for eks. en svensk heroinmisbruker   :yesnod:

Ja ja ikke er jeg svensk og ikke er jeg heroinmisbruker så jeg tror jeg fortsetter å bruke det

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...