oddgeir Startet 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2008 Er det noen som har sett en slik båt tidligere? Kunne tenkt meg å vite litt mer om bruk og egenskaper. Denne lå i havna i Les Sables d'Olonne. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
EivindBu Svart 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2008 Jeg aner ingenting om den. Vet du navnet? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2008 Båten ser ikke mye pen ut, men er kanskje praktisk ? Hadde aldri turt å sette mine bein oppi en slik farkost med mindre jeg var nødt. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2008 (redigert) Den var spesiell, ja. Det er vanskelig å si noe om målene på båten ut fra bildet, men jeg er fristet til å gjette på at dette er en liten båt som er laget for en eller annen ekstrem solotur. Redigert 20.Juli.2008 av Sjøtummel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 21.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2008 Du har nok snubla over en litt spesiell gjeng se her Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
2nd Trikker'n Svart 21.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2008 Har ikke sett riggen skikkelig, men Vantett luke ned, ekstremt selvlensende cockpit og rikelig med plass nede. Denne hadde jeg seilt over atlanteren hvis riggen står til resten. Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 21.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2008 (redigert) Så vidt jeg husket var den sponset med Harkenutstyr, og den så skikkelig solid ut. Det er nok ett eller annet havkryssingsprosjekt ja. Tøfft. Redigert 21.Juli.2008 av oddgeir (see edit history) Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.