sol Startet 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2008 Har gått til inn kjøp av en scand 26.det sitter imidlertid uorginale stoler i den,som gjør at jeg ikke får lagt ned pentry til en hel benk.Noen som vet hva slags stoler som satt i orginalt? Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 21.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2008 Løfter denne.Noen som vet hvike stoler? Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 21.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2008 Ingen som vet hva slags stoler jeg kan bruke i Scand 26 som kan legges ned??? Dette for å få utnytte plasse i pentry Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 21.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2008 Kansje Seasit kan hjelpe deg med noe som kan brukes. Seasit har levert stoler til mange av de norske båtprodusentene opp gjennom årene, bl.a. Scand om jeg ikke husker feil. Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 21.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2008 Takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 21.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2008 nå har jo scand mye annet å tenke på om dagen (ref konkurs-greiene) - men har du ringt til de og hørt? De selger jo oppgraderings-utstyr til enkelte av sine modeller, og kan sikkert også gi råd eller tips om din båt også. Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 22.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2008 Prøver det og Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.