Jump to content

Den mest håpløse riben jeg noen gang har sett!

EivindBu

Recommended Posts

He he. Skal vel kansje ikke ødelegge tråden med div skrytevideo's, men kan ikke la være og poste denne.

Men ha liten sans for aluminium da det har en tendens til å sprekke etterhvert...

Har en sånn som er i begynnelsen av filmen R8 tror jeg den heter. bare jeg har 315 hk yanmar i den. og litt mere turrigget.

Redigert av håpløs (see edit history)

Livet er for kort for sightsing.

He he. Skal vel kansje ikke ødelegge tråden med div skrytevideo's, men kan ikke la være og poste denne.

Men ha liten sans for aluminium da det har en tendens til å sprekke etterhvert...

Har en sånn som er i begynnelsen av filmen R8 tror jeg den heter. bare jeg har 315 hk yanmar i den. og litt mere turrigget.

Hehe, kjenner til de båta der.... helt ok til sitt bruk de :yesnod: Men dette er ikke båtene du bruker i jobbsammenheng, mere til racing og fritidsbruk tenker jeg....

Har enda tilgode å høre om ETT!!!! Hurricane skrog som sprekker, ser da bort i fra de som eventuellt ødelegges ved påkjørsel/kollisjon.

Men men, prisene er helt horrible da...... 1.7 mill for en 733 med 250hk påhenger :nonod: , er vel en grunn til at de eneste her til lands som har råd til slikt er forsvaret.

Igjen, RIB er rått både til det ene og det andre :yesnod::cheers:

Bare en observasjon: De verste tilfellene av idiotkjøring jeg så i indre Oslofjord i fjor sommer (har jobbet i utlandet i sommer, så jeg er ikke oppdatert) var med RIBer. Det er naturligvis ikke typens skyld i seg selv, men folk som "kjører bil på sjøen" kan gjøre mye skade med båter som akselerer og går så fort som en heftig motorisert RIB. Jeg er ganske sikker på at noen løker dro opp i minst 60 knots mellom Snarøysundet og Veritas midt på blanke søndagen med toppvær. "Nyrik" er en klisjé som rinner meg i hu, med fare for å vippe over i den andre formen for snobberi...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...