AntonsenPerformance Startet 20.Juli.2008 Del på Facebook Startet 20.Juli.2008 Hei og hopp :-) Antonsen Performance søker sponsorer. T-250 Rundbane er debutantklassen i Norge, og den kan kjøres fra det året en fyller 13 år. Jeg er selv 14. Motorene er 9,9 , men trimmes så de yter 18-20 hk. Båtene er "smålopper" på 12-13 fot, og disse klarer bortimot 40 knop. Min båt er en Seaflyer, og har en Yamaha 9,9D på den. Jeg tilbyr klistremerke på båten, samt bruk av klær under race, reklameplakater i depo og lignende. Det er også av og til noe om denne racingklassen i media, men dette varier selvfølgelig. Ønsker å ha sponsorer som sponser meg med penger eller deler (plugger, olje etc.). Mere info finner du på www.AP-Home.tk Kontakt meg på anrobi@broadpark.no , hvis du har noe å tilby eller ønsker mere informasjon. Er på ferie fra 21. juli til 2. august, er derfor ikke å få tak i, i denne perioden. Alt er interesant! Mvh Robin H. Antonsen, #35 T-250. Sitér dette innlegget Robin H. Antonsen, 15 år. Båtracing i klasse T250 rundbane, 2009. V-25, 2010. Sponsorer søkes! www.AntonsenPerformance.tk ----------------------------------------- Seaflyer og Yamaha 9,9FMH (Selges) Winrace MK9 og Mercury 25/30 Link to post
håpløs Svart 21.Juli.2008 Del på Facebook Svart 21.Juli.2008 Hvor mye skal du ha for at jeg får et bilde av meg på båten? feks et portrett på 40x40 cm ? Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
AntonsenPerformance Svart 21.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2008 Hva ville du gitt er vel et bedre spørsmål? :-) Har ikke noe fastpris, hehe. Sitér dette innlegget Robin H. Antonsen, 15 år. Båtracing i klasse T250 rundbane, 2009. V-25, 2010. Sponsorer søkes! www.AntonsenPerformance.tk ----------------------------------------- Seaflyer og Yamaha 9,9FMH (Selges) Winrace MK9 og Mercury 25/30 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.