småbåtentusiasten Svart 22.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2012 (redigert) Noen som har inntrykk av om det er noe forskjeller i kvaliteten på fendertrekkene hos Watski, Seatronic, Maritim og Seasea, ja også Biltema da? Redigert 22.Mars.2012 av småbåtentusiasten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2012 Jeg bruker Biltema sine. Kvalieten er sikkert den samme, det viktigste er at du skyller den i rent vann om de har blitt våte av saltvann eller vasker de i milovann. Salt i tekstilen sliter på gelcoat. ( eller " hel ost" som denne fantastiske iPad mener gelcoat skrives) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2012 Jeg skal skifte ut mine Biltema trekk nå, etter fem års helårsbruk. Imponerende bra holdbarhet i forhold til prisen synes jeg... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Adi Svart 23.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2012 Kjøpte netopp nye på biltema da stormen på vestlandet i vinter stakk av med alle sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.