theppan07 Startet 21.Juli.2008 Del på Facebook Startet 21.Juli.2008 Har nå hatt TC Nano beregnet på drev/propell siden mai. Har aldri hatt mer groing enn nå. Første året brukte jeg ikke noe (drev ble lev. ustoffet som ny). Andre med TC Nano erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Gjesti Svart 21.Juli.2008 Del på Facebook Svart 21.Juli.2008 Brukte TC Nano på drevet mitt i fjor,og jeg henger meg på din erfaring.Det grodde som bare juling hele sommeren. I år gjorde jeg et ekspriment og kjøpte Biltemas propellfett på tube som jeg varmet litt for å få det mykt. Smørte deretter hele drevet inn med dette med en pensel så det ble fett og godt. Resultat er ihvertfall mye bedre enn Nano,men det gror nå også men ikke like mye. Kan noen fortelle meg hva som virkelig virker? Sitér dette innlegget Link to post
wave Svart 21.Juli.2008 Del på Facebook Svart 21.Juli.2008 (redigert) Etter ett år i sjøen med TCNano var det kun et par rur på propellen. Fungerte greit. Men det har det også gjort med fett. Kan jo ha med lokale forhold å gjøre. Redigert 21.Juli.2008 av wave (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 21.Juli.2008 Del på Facebook Svart 21.Juli.2008 (redigert) Brukte Tcnano på propellen i fjor. Ingen groe, kun noen få små ruer, kanskje en 5-6 stykker. I år har jeg ikke hatt Tcnano på propellen. Så får vi se til høsten åssen det ser ut. Som wave skriver spiller nok lokale variasjoner med hensyn til strøm, temperatur en rolle her. Redigert 21.Juli.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Jeg har ikke noen erfaring med TC Nano, men kanskje det bør prøves? I år blankpolerte jeg propellen etter beste evne, og brukte Polytrol til sluttbehandlingen. Dette var troligvis ikke noen god idé. Da ferien startet så manglet vi 7 knop på toppfart. Måtte under og sjekke, og joda, propellen var ru som meget grovt sandpapir. Fullt av rur. Intens skuring med trekloss medførte at vi i alle fall fikk tilbake 4-5 av de manglende knopene. Finnes det virkelig ingenting som fungerer skikkelig? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
880 Svart 4.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2008 Var med å tok opp en båt nylig. Her hadde eieren brukt Nano produkt på drev og propell. Resultatet etter sesongen ble slik.. Sjekket i går mitt eget derev som har fått samme behandling og det så likedann ut. Båtene ligger i foeskjellige havner. Blåsjell og rur var det lite eller ingeting av der nano var påført, men ellers taler bildet for seg selv. Groen satt også så godt fast at det må pusses selv etter vask med høutrykk. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.